Denis Dorokhov: “Κατά τη διάρκεια της ημέρας πρόβαζα στο KVN και το βράδυ εργάστηκα σε ένα ταξί”

Φωτογραφία: Η Irina Kharlamova
Ντένις, Έλβυρα, και οι δυο σου ακόμα δεν έχουν 30 και είσαι μαζί για δέκα χρόνια …

Σπούδασα στο Πολυτεχνείο Αστραχάν. Ο Denis ήταν απόφοιτος και είμαι πρωτοετής. Μόλις αποφάσισα να παραλείψω την εκπαίδευση για βόλεϊ και πήγα στην αίθουσα συναρμολόγησης στο kavenshchikam. Εκεί συναντήσαμε για πρώτη φορά και, όπως μπορείτε να δείτε, εξακολουθούν να είναι αδιαχώριστες.

Καθόμαστε, παίζουμε κάρτες και έρχεται η Elvira. Μπήκε μαζί μας. Παίζαμε για την πτήση, και ως αποτέλεσμα, εγώ και η Elvira μείναμε μόνοι. Ιδιαίτερα χάθηκε σε αυτήν, γιατί μου άρεσε αμέσως. Αλλά δεν τολμούσα να την προσκαλέσω σε μια ημερομηνία. Αυξημένο μόνο στις 21 Φεβρουαρίου 2006. Κάπου στις 17:55 της ζήτησε να φύγει μαζί μου, καθίσαμε στις τελευταίες σειρές στην αίθουσα συναρμολόγησης και την κάλεσα να συναντηθεί. Στις 18:00 έγινε επίσημα ζευγάρι!

Αυτή είναι η ακρίβεια! Θυμάσαι την πρώτη σου ημερομηνία;

Δεν είχα λεφτά, γιατί οι επισκέψεις ήταν σαν αυτό: Τη συνόδευα σε ένα λεωφορείο με λεωφορείο προς το σπίτι και πήγα πίσω με τα πόδια. Αυτό είναι όλο το παιγνίδι! Επίσης, έγραψε και επεξεργάστηκε ποίηση στο κυλικείο μαθητών.

Ήταν πολύ ωραίο. Πάντα είπε: “Έχετε πεινάσει, θα πάω να σας ταΐσω”. Θυμάμαι πώς πήγαμε σε ένα μίνι λεωφορείο για μένα, ο Ντενίς ήθελε να πληρώσει για το ναύλο και είχε χρήματα σε αθλητικά παντελόνια στο πακέτο, γιατί μόλις επέστρεψε από την προπόνηση. Προσπάθησε νευρικός να ανοίξει την τσέπη του, αλλά δεν λειτούργησε, και τελικά πλήρωσα το εισιτήριο. Ήταν πολύ ντροπιασμένος.

Πες μου, πώς κάνατε μια προσφορά στη μελλοντική σου γυναίκα;

Έχω δουλειά στη Gazprom, έχω αυτοπεποίθηση. Λυπάμαι που δεν έκανα την πρόταση της Elvira για το ρομαντισμό. Περνούσαμε στο αυτοκίνητο, σταμάτησα, έβγαλα ένα δαχτυλίδι και πρότεινα. Στη συνέχεια, ζήτησε από την Elvira εάν είχε διαβατήριο, και την ίδια ημέρα υποβάλαμε αίτηση στον καταχωρητή.

Πώς προετοιμάστηκε ο γάμος;

Η ομάδα “Εθνική ομάδα της Kamyzyaksky Krai” ξεκίνησε τότε περιοδεία, οπότε δεν υπήρχε ρομαντισμός για την προετοιμασία του γάμου. Κάθε ένας από εμάς είχε ένα πολυάσχολο πρόγραμμα, οπότε η αγορά συντονίστηκε μέσω τηλεφώνου. Κάλεσα Denis, είπα ότι ήμουν σε ένα συγκεκριμένο κατάστημα, έπρεπε να αγοράσω βέρες, βασικά απάντησε: “Ναι, συμφωνώ.”

Μαζί πήγαμε στο Βόλγκογκραντ για ένα νυφικό.

Πήγαμε για μια μεγάλη εκστρατεία. Σε αντίθεση με τα ανέκδοτα για τη νύφη και τη πεθερά, είχαμε αμέσως μια θαυμάσια σχέση. Το φόρεμα επιλέχθηκε μαζί, ο Ντένις στέκεται έξω από την πόρτα. Ακόμα και εκείνη την εποχή κάναμε επισκευές, γι ‘αυτό και αγοράσαμε ένα παρκέ με το δρόμο και με αυτό το σετ επιστρέψαμε σπίτι. Και ο ίδιος ο γάμος ήταν μέτριος, και ακόμη και εκείνη τη στιγμή η βιομηχανία του γάμου δεν ήταν τόσο ανεπτυγμένη, τα συνηθισμένα πυροτεχνήματα προκάλεσαν απόλαυση. Στο γάμο υπήρχαν περίπου 60 άτομα, κυρίως γονείς και φίλοι μας.

Τα παιδιά με τα οποία μελετήσαμε μαζί ήρθαν, η ομάδα μου. Ήταν ένας πολύ χαρούμενος γάμος! Φανταστείτε, η γυναίκα-toastmaster οδηγεί έναν γάμο, και στην αίθουσα κάθονται κάποια kevnshchiki. Λέει μια λέξη, πετά αμέσως σε απάντηση σε 10-20 ανέκδοτα. Πώς ήταν νευρικός, φτωχός.

Ο Ντένις, όσο γνωρίζω, όταν είχατε τον γιο του Άρτυμο πριν από τέσσερα χρόνια, υπήρξε μια καμπή στο έργο, το δώσατε! Πόσο;

Εργάστηκα στο γραφείο της Αστραχάν της Gazprom ήταν βοηθός δικηγόρος. Όταν φτάσα εκεί, ήθελα να γίνω ενήλικας. Προσπάθησε να συνδυάσει το KVN και να δουλέψει. Για δύο παιχνίδια έκανε διακοπές με δικά του έξοδα και έπειτα σταμάτησαν να με αφήνουν μακριά. Όταν η ομάδα πέταξε σε ένα από τα παιχνίδια στη Μόσχα, προσπάθησε και πάλι να πάρει το χρόνο, αλλά δεν λειτούργησε. Εκείνη τη στιγμή βοήθησα πάρα πολύ η Elvira. Η σύζυγός μου είπε: “Αν θέλετε να εκτελέσετε στη σκηνή, τότε πηγαίνετε.” Συσκευασμένα τα πράγματα μου στο αεροδρόμιο. Ήδη από εκεί έχω καλέσει το έργο, είπα ότι έφυγα. Στη συνέχεια αποχώρησε “με δική του αίτηση”.